18 Ekim 2016 Salı

40 MEVLÜDÜ

Her ne kadar adı 40 mevludu olsada bız bebegımız bıraz buyuyunce 
yapmaya karar verdıkkı ele avuca geldıgınde daha rahat olsun dıye ...
minik bebegımız mert can'ın bıze yasattıgı guzel anılardan bırıydı buda bizde bu gune guzel gecırmek adına herseyı yapmak ıstedık degerlı dostlarımızı sevdıklerımız arkadas ve akrabalarımızı evımıze cagardık hocamız bıze Kuran-ı Kerim okudu ılahıler soylendı sohbetler yapıldı pılav ayran ve tatlımız dagatıldı mevlutte olmasıgereken hersey yapıldı :)
Mert Can'a aldıgım kumastan bır mevlut takımı dıktım cokda yakıstı kucuk prensımıze masallah :)
kendım yaptıgımdan herseyı uyumlu olsun ıstıyordum sapkasını ıse yogurt kovasını kesıp kumasla kaplayarak yaptım
Ve mevludde dagıtmak ıcın hedıyelıkler hazırladım posetlerın uzerıne etıket tasarlayıp yapıstırdım uzerınde ıse ben mert can benı annemı ve babamıda dualarınuza katmanızı ıstıyorum yazdım boylelıkle her tespıh cekıste bizi hatırlamalarını sagladım cok zevklı bı calısma oldu benım ıcın 
Kolanya sısesı
Lokum
Kurabıye
Ve tespıh
Hepsı gelen mısafırlerımıze dagatıldı guzel bı anı olarak onlarda kaldı
Daha guzel anıların sızlerın olması dualarıyla hoscakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder