23 Ekim 2016 Pazar

PEÇETE KATLAMA ÖRNEKLERİ(Napkin folding examples)

Eskiden yoktu tabi boyle süslü peçeteler,bir tabağın içerısıne iki tane bez konurdu,biri kuru,biri ıslak,yediğimiz yemeğe görede sabunlu olurdu hatta ama artık günümüzle birlikte bunlarda değişti tabi... Bazılarımız hala bile alışmış değil bu peçetelere,kıyamıyorlar silmeye,kimine ise fazla geliyor,yarısını koparıp kullanıyor. Eskiden bide koleksiyonunu yapardık peçetelerin o zamanlar cok değerlilerdi şimdi artık herkesin ulasabilir olduğu bir zamada yaşıyoruz,yılların geçmesine bizde ayak uyduruyoruz Sofralarımızın şık sunumlarından biri olan peçete katlama artık bir sanata dönüştü,artık her masa bir Şölen havasında oluyor. Bunu bir çeşit origami gibi düşünün kağıttan değil de peçeteden yapıyoruz aslında.Bütün origami çeşitlerini peçeteye de uygulayabiliriz böyle düşünürsek,buradan sonrası sizin el yeteneğinize bağlı... İşte Size birkaç örnek denedim ve adım adım resimlerini çekip anlatmak istedim Her gelen Misafiriniz için ayrı ayrı peçete katlayabilirsiniz.
Örneğin Eşinizin doğum günü için kalp şeklinde peçete,terzi olarak gelen misafiriniz için gömlek şeklinde peçete,çocuğunuzun doğum günü için etiketli peçete,peçetelerinizi yemek takımlarınız ve örtülerinizin renklerine uydurduğunuz da harika bir görüntü ortaya çıkacağını unutmayın Bugünlük bukadar bidaki post için beni izleyebilirsiniz. Yazıyı sevip beğendiyseniz sevdıklerinizle paylaşmayı unutmayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder