4 Şubat 2017 Cumartesi

HAVLU KAGIT RULOSUNDAN KALEMLİK YAPIMI

Meraba arkadaşlar bugün havlu kağıt rulosundan kalemlik yapacağız her zaman olduğu gibi işe yaramayan şeyleri değerlendirerek yeni şeyler elde edeceğiz işinize yarayacak bir kalemlik yapacağız bugün ya çocuklarınıza ya da kendiniz için güzel bi kalemlik yapacağız hem de herkesin evinde bulunan kolayca ulaşılabilecek malzemelerle isterseniz çocuklarınızıda dahil ederek bunu güzel bir aktivite haline getirip birlikte vakit geçirebilirsiniz

MALZEMELER :

1_Kağıt havlu rulosu
2_Silikon tabancası
3_İstediğimiz renkte kumaş
4_Fermuar
5_Süslemek için çeşitli malzemeler (isteğinize kalmış)
6_Makas

YAPILIŞI :

Öncelikle kağıt havlu rulomuzu fermuarın boyunda kesiyoruz kezdiğimiz kağıt havlu rulosunu ortadan da düz bir şekilde kesiyoruz bu kestiğimiz alana fermuarımızı silikonla üstten olacak şekilde yapıştırıyoruz.Böylelikle kalem kutumuzun açma kapama yeri olan kısmını yapmış bulunmaktayız, şimdi de kalemliğimizi güzel bir şekilde kaplamaya sıra geldi ,kağıt havlu rulomuzun yuvarlak olan baş kısmını kumaşa çiziyoruz ve etrafından bir santim pay vererek kesiyoruz.Kesdiğimiz parçalar makasla çıtlatıyoruz çizgi çizdiğimiz çember kısma doğru kesiyoruz çizdiğimiz kısmı kesmeyeceğim kestiğimiz yuvarlakları Ben iki kat kullandım daha sağlam olması açısından sizde böyle yapabilirsiniz kestiğimiz yuvarlakları havlu kağıt rulosundan baş ve son kısımlarını çift kat olmak şekilde yapıştırıyoruz dışarıda kalan kısımları havlu kağıdın üstüne kıvırıp silikonluyoruz baş ve arka kısmını kapattıktan sonra sıra üst kısmını kaplamaya geliyor
ön kısmının ölçüsünü alıyoruz Eninin ve boyunun kumaşa çiziyoruz aynı şekilde bir santim pay vererek kesiyoruz verdiğimiz bir santim payları içine kıvırarak temiz olması açısından silikon tabancasıyla silikonluyoroz önce fermuar kısmından baslıyoruz sonra iki yanı silikonlayıp diğer fermuar yerini silikonluyoruz.Kalemimiz gitgide şekil almaya başlarken bende Kendi elimde olan deri bir kemerini ikiye kestim ve kalemliğin etrafının ve fermuar kısmının boyunun ölçüsünü aldıktan sonra silikon tabancasıyla her kenarına yapıştırdım siz isterseniz başka kurdelelerden boncuklardan yararlanıp bu şekilde kalemlikleriniz süsleyebilirsiniz süsleme kısmı size kalmış Hayal gücünüzü kullanıp daha güzel şeyler üretebilirsiniz
Yazımı beğendiyseniz sevdiklerinizle paylaşmayı unutmayın
Fikirleriniz benim için çok değerli sizde görüslerinizi benim için yazıya döküp yorum yaparmısınız
Şimdiden teşekkür ederim sevgiyle ve farklı fikirlerle kalın diğer bir yazıda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder