3 Kasım 2016 Perşembe

YEMEK TARİFLERİ KİTABI

Bayanlar çoğu zaman günlerini mutfakta geçirir.Her tarifi de aklımızda tutamayız tabi ki tarifler her yere dağılır kimi zaman bulamayız onları.Bir deftere yazalım hepsi bir arada olsun isteriz ama yemek yaptığımızda sayları açıp baktığımızda elimizden su damlar deftere yazılar karışır su damlasıyla lekeler olur kurşun kalemle yazarsınız oda zaman geçtikçe silinir okunmaz hale gelir.Unlu elimizle sayfaları çeviremeyiz mesela...
Bu gibi durumlar benimde başıma gelmiştir hep yalnız değilsiniz.Bunun için bir çözüm yolu aradım ve en sonunda kendi yemek kitabımı kendim yapmaya karar verdim.Sevdiğim insanlardan en beğendiğim tariflerini aldım ve yazmaya başladım.

1=Bir dosya aldım önce a5 ölçüsünde,telli olmasına özen gösterin böylelikle yeni tarifler eklerken sıkıntı yaşamazsınız.istediğiniz kadar tariflerinizi çoğaltmanıza olanak sağlar.

2=Telefonuma BETTER NOTE isimli uygulamayı yükledim.Artık hepimizin bir akıllı telefonu var ve bunu değerlendirelim değil mi... Bu uygulamadan rahatlıkla tariflerinizi yazabilirsiniz,başlık ekleyebilirsiniz,yazınıznı ve sayfanızın renklerini değiştirebilirsiniz. Tariflerinizin yapılmış fotolarınıda çekip yazınızın yanına ekleyebilirsiniz

3=Yazdığınız tariflerinizi ekran görüntüsü alın ve kenarlarını foto düzeltme programında temizleyip kestikten sonra telefonunuza kaydedin,sonra kaydettiğimiz bu fotoyu kırtasiyeden a5 ölçüsünde renkli çıktı alıyorsunuz.Aldığımız çıktıları şeffaf dosyalara yerleştirip dosyamıza takıyoruz.

Böylelikle elinizden su damlasa veya un bulaşacak dahi olsa sadece bir nemli bezle silmeniz yeterli olacaktır. Tarifleriniz dağılmayacak solmayıp eskimeyecektir.Sizde sevdiğiniz tarifleri bu şekilde kitap haline getirebilirsiniz. Sevdiklerinizede hediye edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder